Ana içeriğe atla

Programın Amacı

Küreselleşen dünya ile birlikte kuruluşlar için önemi artan Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü iletişim ile ilgili disiplinlerden yararlanarak, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, reklam, marka yönetimi, alanlarında çağa uygun ve bilimsel yöntemler ışığında nitelikli, mesleki sorumluluk taşıyabilen gençler yetiştirmektir. Program öğrencileri derslerde, kurumsal bilgilerin yanında, küresel çağa uygun, uygulama etkinlikleri ve projeler hazırlayarak alana yönelik pratik yapma olanağı bulmaktadır.  

Bölümde eğitim almaya hak kazanan öğrenciler, 30 iş günlük staja ek olarak, bir dönem boyunca “İş Yeri Uygulaması” eğitim modeli kapsamında, gelecekte çalışacakları mesleklerine ilişkin sektörle tanışarak edindikleri kuramsal bilgiyi uygulamaya dönüştürme olanağı bulmakta ve iş yaşamına rakiplerinden bir adım önde başlamaktadırlar. Ayrıca İş Yeri Uygulama eğitim modeli sektör tarafından öğrencilerimizin tercih edilme oranını arttırmaktadır.

Mezuniyet Çalışma Alanları

  • Halkla İlişkiler Şirketleri
  • Özel ve Kamu Kuruluşları Halkla İlişkiler Birimleri
  • Pazarlama ve Satış Bölümleri
  • Markaların Kurumsal İletişim Bölümü
  • Medya ve Tanıtım Ajansları
  • Reklam Şirketleri

 

Dikey Geçiş:

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla ilişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Sanatları
  • İletişim Tasarımı
  • Reklam Tasarımı ve iletişimi
  • Reklamcılık
  • Reklamcılık ve Halkla ilişkiler

Görevli Öğretim Elemanları

Dr. Öğr. Üyesi Ezgi TANRIVERDİ – Bölüm ve Program Başkanı

Dr. Öğr. Üyesi Muharrem ÖÇALAN

Öğr. Gör. Selcen VODİNALI